poniedziałek, 9 lutego 2009

Do you love me?

Po przejrzeniu moich galerii i wcześniejszych wpisów na tym blogu doszłam do wniosku, że gdzieś zagubiły się moje prace z zestawu Darheny Do you love me? Może to przez chorobę Kamilka jestem taka zakręcona...

Tak więc nadrabiam zaległości... Zestaw Darheny dostępny jest na DAC... Jest przepiękny, walentynkowy i prawie sam się układa...


A oto moje prace z tego zestawu...

credits: all - Darhena Do You Love Me (QP - Darhena_DoYouLoveMe_BracketAlbum_page_06)

credits: all - Darhena Do You Love Me

Rak dla Basi...

credits: all - Darhena Do You Love Me
font - Pea Dolce Bello
photo - Basia

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Piekne wooow! Szczególnie ta druga zachwycająca, wooow! I dzięuję raz jeszcze za RAKa. A w wolnej chwili zapraszam do zabawy :) Sz czegóły u mnie :) Pozdrawiam