środa, 4 lutego 2009

Endless Story Design by Aliya,,,

Czas wziąć się do pracy... Nie mogę narzekać na nudę, bo nowych CT przybywa mi w szybkim tempie... Jestem z tego powodu bardzo, ale to bardzo szczęśliwa...
Dziś przedstawiam Wam zestaw Endless Story Design by Aliya, z mojego nowego CT, dostępny na SNT...

A oto moje prace... Na razie dwie, ale z pewnością na tym nie poprzestanę...

Rak dla Kasi...

credits: all - Endless Story Design by Aliya
WA - Word Art #7 EM Design 2 februari 2009
photo -Kasia

I znów ja...

credits: all - Endless Story Design by Aliya
WA - ss_krakatukadesign_twal_3b

1 komentarz:

Mystique Designs pisze...

Wpadłam powiedzieć " cześć " kontrolnie, no i podziękować za miłe słowa ;)
No i kolejne piękne prace podziwiać, układasz elementy wyśmienicie i cieszę się że jesteś u Lily, gratulacje ;) tysiąc razy jeszcze to napiszę :D